Despre noi

Cum a apărut Logos Academy

 

Logos Academy a apărut ca răspunsul cel mai potrivit la o nevoie, în același timp o dorință, a mai multora dintre noi, aceea de a aduce o schimbare în sistemul educațional românesc.

În jurul a doi oameni cu viziune, Silvia Timișescu și Daniel Ilinca, caroră li s-a alăturat Jason Fisher, un părinte din S.U.A. care a înțeles modelul Classical Education și se bucură deja de roadele acestui tip de educație pentru copiii săi, am construit o echipă de profesori pasionați și dedicați educației. Venim din domenii diferite, și ceea ce ne recomandă este atât diversitatea felului în care vedem lucrurile, cât și faptul că suntem uniți și motivați de aceleași valori: respect, profesionalism, încredere, acceptare, deschidere și dorința de cunoaștere.

Credem că transformările se fac de la persoană la persoană, cu grijă, cu atenție și cu răbdare. Logos Academy este locul unde îi vom învăța pe oamenii mici să-și folosească cel mai de preț bun al lor – mintea.

Ce își propune Logos Academy

 

Scopul nostru este să implementăm un model de educație clasică, Classical Education, contribuind astfel la îmbunătățirea actualului sistem de învățământ din România.

­Obiective:

  • Să folosim transdisciplinaritatea ca prim principiu în aplicarea curriculei aprobate de Ministerul Educației și Cercetării Științifice. Folosirea transdisciplinarității va face mai ușor și mai logic procesul de învățare, deoarece viitorii elevi vor putea vedea utilitatea unei teorii/formule/principiu/curent artistic din mai multe puncte de vedere, astfel contribuind la capacitatea lor viitoare de a avea o viziune de ansamblu asupra societății/vieții/lumii.
  • ­Să abordăm un model de predare integrată.
  • Să încurajăm elevii să fie autodidacți și să conștientizeze că procesul de învățare este unul continuu. Vrem să le oferim elevilor instrumentele necesare prin care să rețină informații, să cerceteze, pentru ca apoi să le poată folosi astfel încât respectivele cunoștințele să aibă o utilitate, nu doar pe termen scurt, ci mai ales pe termen lung.
  • ­Să integrăm teoria în practică. Diferențierea, în acest caz, față de sistemul de învățământ actual se realizează prin extragerea teoriei din practică, și nu extragerea practicii din teorie.
  • ­Să găsească o utilitate din orice proces și să facă din acesta o experiență de învățare.
  • Să transmitem o serie de valori ce au legătură cu responsabilizarea fiecăruia în raport cu sine, semeni, comunitatea de care aparține, precum și față de societate și mediu.
  • ­Să stimulăm dezvoltarea personală.
  • Să fie capabili de autoevaluare și mereu conștienți de importanța cunoașterii de sine. Credem că aceste două aspecte sunt extrem de valoroase pentru construcția unui om ce poate influența în bine evoluția societății.